Informatička podrška za kompanije

Šta znači IT (informatička) podrška i šta uključuje?

Korištenje naših usluga podrške je kao da imate svoje profesionalno informatičko odeljenje, spremno da Vam pomogne kada god Vam zatreba, a bez dodatnih troškova neophodnih za održavanje, edukaciju i dalji razvoj.

Specijalizovani smo u pružanju vrhunske informatičke podrške malim i srednjim preduzećima, rešavajući Vas brige za računare i sve što s njima komunicira ili se na njima pokreće.

Naša IT podrška nudi potpuno novu vrstu IT usluge za mala i srednja preduzeća sa podrškom na svim nivoima i rešenjem svakog informatičkog zahteva ili problema.

Hardver i softver

Nudimo široku paletu znanja i usluga za sva područja vezana za računare i računarske mreže.

Nadzor i upravljanje / proaktivno održavanje

Koristeći sofisticiranu tehnologiju proaktivno pratimo i upravljamo sa svakim delom ICT infrastrukture koji nam je poveren.

On-site podrška po dolasku

Ukoliko Vi to zahtevate ili problem nije moguće rešiti daljinskim pristupom putem Interneta, dolazimo na Vašu lokaciju u roku od nekoliko sati.

Bez pozivnog centra i čekanja

Uvek imate direktan pristup direktoru ili bilo kojem od naših tehničara ili sistem inženjera koji znaju rešenje Vašeg problema – brzo i efikasno!

Hitan pristup sa udaljenog mesta (remote)

Više od 80% problema rešavamo spajanjem putem Interneta na Vaše računar/server iz naše kancelarije – nudeći Vam brzu i efikasnu uslugu koja je 100% sigurna. To znači da većinu problema rešavamo odmah i tako naše vreme dolaska pretvaramo u vreme rešavanja Vašeg problema.
Sa svim klijentima potpisujemo Ugovor o tajnosti i zaštiti podataka. Sve informacije i podaci se čuvaju u skladu sa potpisanim ugovorom.
Maksimalno se prilagođavamo i slušamo zahteve klijenta i u skladu s tim pokušavamo realizirati najbolje rešenje.
Neprestano učimo i implementiramo nove usluge i tehnologije kako bismo unapredili kvalitet naših usluga, a Vama obezbedili još kvalitetniju IT podršku.
Za svakog klijenta nudimo specijalizovano-namensko rešenje koje uključuje proaktivnu ili reaktivnu podršku.

Intelis ICT PAKETI PODRŠKE

Naša usluga podrške poslovnim korisnicima dostupna je jednokratno (po pojedinom problemu – „on call“) ili pretplatom na našu uslugu podrške (mesečna pretplata). Pretplata na našu uslugu omogućava Vam da se bezbrižno fokusirate na posao, a mi preuzimamo brigu za nesmetano funkcionisanje Vašeg IT sistema.




REŠAVANJE PROBLEMA PO PRIJAVI (reaktivna podrška)

  • Idealno rešenje za manje kompanije ili one koji nemaju potrebe za čestom IT podrškom.
  • Isto tako možemo Vam trenutno pomoći ukoliko je Vaše IT odeljenje preopterećeno ili nedostupno.

PREPAID PODRŠKA (mesečno održavanje)

  • Rešenje namenjeno najvećem broju malih i srednje velikih kompanija.
  • Celokupno rešenje gde u potpunosti brinemo za Vaš sistem ili samo neki njegov deo.
  • Najćešće namenjeno kompanijama gde postoji potreba za značajnijom IT podrškom ili je IT infrastruktura kompleksnija (serveri, aplikacije, sistemi za arhiviranje i backup podataka, računari i druga IT oprema).
  • U ovom slučaju pristupamo individualno – prema potrebama klijenta nudimo najbolju opciju održavanja.